Grip op Koolhydraten (GOK)

Het GOK-dieet is een koolhydraatbeperkt dieet ontwikkeld door diëtist Yvonne Lemmers.
Geen calorieën of punten tellen, maar letten op koolhydraten. Dat maakt verschil!



Wij zijn lid van het GOK-diëtisten netwerk en begeleiden GOK-kers op één van onze locaties of online.

Herken je in jezelf in bovenstaande uitingen? Dan ben je hoogst waarschijnlijk overgevoelig voor koolhydraten. Overgevoeligheid voor koolhydraten kan aanzetten tot dwangmatig eetgedrag, dit wordt ook wel voedselverslaving genoemd. Om van deze verslaving af te komen, een mooi figuur te krijgen en je weer lekker in je vel te voelen is afvallen door minder koolhydraten en meer vet te eten geschikt voor jou. En dit kan met de Grip Op Koolhydraten methode!

Heb je diabetes type 2 dan is de kans groot dat door het volgen van dit koolhydraatbeperkte dieet jouw insulineresistentie heel snel verbetert en je bloedsuiker van ‘te hoog’ naar ‘normaal’ gaat waardoor medicatie niet meer of minder nodig zal zijn! Sommige diabeten zijn zelfs van de insuline af gekomen met een koolhydraatbeperkte voeding.

Met het koolhydraatbeperkte GOK dieet kun je een nieuw eetpatroon samenstellen dat bij jou past. Je zult er in alle opzichten profijt van hebben. Lees ook het blog van Liesbeth, één van onze diëtisten, die het GOK testte.

In 2 fases helpen we jou naar een koolhydraatbeperkte voeding. Ervaar het verschil.

Wil je een afspraak maken? Neem contact met ons op.